måndag 5 mars 2012

Tjena mittbena.

Jaha då har man blivit med blogg också. Som att jag inte redan har nog med mobilrelaterade beroenden. Men varför inte sysselsätta sig lite till när man ändå är igång! Ok den här bloggen ska handla om mig. Skönt, Roligt, Skoj känner jag. Äntligen ska världen få veta smaskigheterna bakom mitt förut så hemlighetsfulla liv. Startar med ett litet kort från ikväll. Personen till vänster (Alex) är hon ni ska tacka för initiativet till denna blogg. Personen till höger (Jonas) är han ni ska tacka för nåt annat. Har fått äggamacka och te av dessa fina människor. Fixar ett tidsinställt inlägg till kvällen. Håll till godo. Go kväll!

2 kommentarer:

  1. Hej! Va kul att just du har skaffat en blogg! Den ska jag följa slaviskt flera gånger om dagen. Kram

    SvaraRadera
  2. Nu får du se till o komma igång så ska jag länka till din blogg tjohooo! :)

    SvaraRadera