tisdag 27 mars 2012

Frida, Skoskav och Strömmen

Har precis kommit hem efter en efterlängtad träff med Frida. Vi skulle ut och motionsgå runt strömmen. Hittade istället en bänk, som såg mkt skönare ut, där vi satte oss och löste några av livets bekymmer i en timma. Blev inte mkt motion men fick istället så mycket annat. Bl.a. Skoskav. Hade inte med mig mina träningskor så jag fick låna ett par som Frida hade i sin bil. Guuu va bra, nu jäklar ska här gås. 100 meter i Fridas skor: köttigt skoskav. Frida utsåg sig själv till dagens kompis. Som pris får hon ha sina skor för sig själv nästa gång. Tack för idag Frida. Du är best!;)

3 kommentarer:

  1. Knasis! Inte första gången du glömmer skor. Varför inte gå ut och lägga ett par i bilen så löser det dina världsproblem darling ;)

    SvaraRadera
  2. Haha nej inte första gången nej:) det var en himla smart ide faktiskt! Ett par bilskor. Puss

    SvaraRadera
  3. tack gumman själv.!!! tycker den där parkbänken förändrade våra liv, nu vet vi väll precis vad vi ska göra om 10 år och självklart just nu med.!!! :) HAHAHHAA ses snart igen och du jag gjorde det med flit så du ska tänka på mig varje gång det svider till på foten:) /frida

    SvaraRadera