lördag 31 mars 2012

Bullbak och lite vin

Med risk att vara skrytsam kan det vara så att jag har lyckats göra dom godaste vaniljbullarna jag har ätit på länge. Herregud vad jag är imponerad av mig själv. Kockostoscakladdkakan blev inte så äcklig den heller. Eftersom att en kavel aldrig har varit behövlig i vårt kök har ingen kavel heller införskaffats. Så man taget vad man haver och i vårt fall har vi gott om vin så en vinflaska fick agera kavel idag. Gick hur bra som helst att både baka med och dricka ur. Vettifasiken vem
som ska äta upp allt eftersom att det är sträng diet som gäller just nu för vissa. Kanske får bjuda på bullfest imorgon.

2 kommentarer:

  1. Jag är fölolämpad över att "bullöverskottet" ses som någon form av problem. Vem som ska äta upp dem? Jag för fasan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tar med dom som finns kvar till dig på torsdag.

      Radera