måndag 12 mars 2012

God måndagsmorgon!

Kolla vilka fina skinnskor jag har fått av min faster. Hon har växt ur dom. Stackars Eva. Men jag kan ändå inte låta bli att känna lite glädje över att de nu är i min ägo. De ska användas flitigt i vår. Skorna på bilden är apsnygga men tyvärr aningens för små. Men inga fötter är för stora för att pressas ner i ett par snygga skor. Fick även ett par seglarskor från sebago i brunt skinn och två par loafers i både svart och brunt. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna använda alla skor jag har bara... Funderar på att skaffa en sån där skohylla som alla har nu för tiden. Då kan man ju iallafall se på dom även om man inte hinner använda dom. Nu ska jag jobba. Akutsal idag!

2 kommentarer:

  1. Dom var fina. Men växt ur dom? Brukar inte fötter sluta växa någon gång under tonåren..?

    -P

    SvaraRadera
  2. :) jo det trodde jag med men tydligen så kan fötterna plattas ut under graviditet så att man får gå upp i size!

    SvaraRadera