torsdag 20 september 2012

Thank god it's friday!

Woooopwooop! Mitt liv är hett nu kan jag lova! Jobbar lite, flexar hem en halvtimma tidigare, går till kören och drar några låtar, käkar en liten äppelpaj, drar med cykeln ner till city, korkar upp vinet och tar fram osten och... ja nu ska jag bara vara ledig i tre dagar! Jag är så värd det!

Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta, sen blire en sväng till Ingelsta för att bestämma mig för vilken systemkamera jag vill ha= Djungel, sen Ikea med Alex och sen förberedelse inför lördag. Tänkte fira min födelsedag på lördag men vet inte riktigt hur än. Har inte direkt bjudit någon än så får väl se om jag kanske sitter här själv till slut. Eh man är aldrig ensam med en flaska vin och en god möglig ost.

Bifogar Lite bilder från min födelsedag igår också. Fick fina presenter, väldigt god mat och umgås med min fina släkt, vad mer kan man begära. Perfa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar