tisdag 18 september 2012

Farmor 86 bast

Idag fyller min älskade farmor 86 år. Det firades med mat, tårta och bullar. Imorgon ska hon firas vidare med hela släkten i Söderköping. Min farmor är värd att firas varje dag hela året tycker jag.

Men imorgon hoppas jag att jag också blir lite firad. Jag fyller ju ynka 27 år. Imorgon kommer jag att vakna upp helt själv på min födelsedag för första gången i mitt liv. Konstigt. Jag funderar på att ställa klockan på 05.00 och gå upp och överraska mig själv med sång och frukost på sängen. Kanske skulle slå in ett litet paket också. Undra vad jag skulle bli mest överraskad av, ett par ganska nya örhängen eller en skapligt ny tröja..? Eh ingen ide att spekulera, då blir det ju ingen överraskning. Nu ska jag sova! God natt och snart ett stort grattis till mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar