måndag 7 januari 2013

HALLOJ!


Det trodde ni inte va, att jag skulle komma tillbaka!? Jorå, men den här gången blir det i en annan tappning. Har ju skaffat systemkamera och blivit proffs (nja) på Photoshop så jag tänkte göra bloggen till en fotoblogg istället. Vilket betyder att jag inte gör inlägg lika ofta och att ni kommer att slippa läsa mina tradiga texter. Kan ju inte photoshopa hela dagarna. Jag har ju ett jobb också förböveln. Låter som ett skysst deal va? 

Ok, jag startar med min första ansiktsretuscheringsbild. Mmm, jag kanske skulle slå en liten pling till herr plastikkirurg iallafall.





3 kommentarer:

  1. Ohhh tog en titt o tänkte läsa gamla inlägg o vad ser ja?????????????????????????? Johanna skriver nya inlägg hurra!!!! Inget liv själv då gillar man andras:) du är snyggare innan red. Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå det är kul att du har börjat blogga igen :D Hellre lite färre inlägg än inga alls, och bilder är ju det man vill se :) Puss

    SvaraRadera
  3. Tjoobelidooo, Berge bloggar igen! :-D Magkänslan sa att du kanske var igång igen och se, där var du ju när jag kollade häromdagen. Askul med fotoblogg med ett fullblodsproffs bakom kamera o dator! Schnygga muskelmän o andra skönheter! En bild säger ju mer än tusen ord men du ska veta att dina tidigare texter, underfundiga betraktelser av vardag o fest, har varit väldigt uppskattad läsning. Man kan ju hoppas att en o annan bildtext smyger sig in framöver!
    Ops! Jäklar vilken babe du förvandlat dig till! Men hahaha INGET kommer NÅGONSIN att överträffa originalet o verkligheten;-) Men du skulle iofs kunna få fixa till mig istället. Kram / Visitor 110

    SvaraRadera