måndag 9 april 2012

Lista över livet

Dagens aktiviteter:
1. Sovmorgon och "tackförattjagharfåttbohoserifyradagar" present iform av musikinstrument från Sydafrika.
2. Barkarby outlet med bara några felkörningar trots gps.
3. Inköp av löparskor inför mitt nya liv som börjar imorgon.
4. Ikea med intag av köttbullar.
5. Hemfärd från Barkarby utan gps och utan felkörningar.
6. Lång bilfärd hem med dokumentär om Billy Butt.
7. Beundran av mina nya skor och ilska över att det regnar ute och att jag missar In Flames konserten.
8. Ola- Conny och Morgan på kanal 5.
9. God natt.

2 kommentarer:

  1. Skorna ser vansinnigt snabba ut må jag säga. Kan se framför mig hur du blir ett med vinden och bara flyger fram längs elljusspåret.
    Kul att följa din Stockholmsvisit.
    Kan väl ses någon dag för en långpromenad eller något annat skoj! Kommer hem från Göteborg i morgon kväll.
    -Pontus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej kära vän! Absolut skorna är skitsnabba sa han i butiken. Och är dom inte snabba nog får jag lämna tillbaka dom inom en månad. Bra deal. Du kanske också skulle skaffa dig ett par? Du kommer ju inte hinna med i min takt annars. Hörs när du kommer hem då!

      Radera